[Interview] Rik van der Kooi (Microsoft) over LinkedIn en Bing
- Media
- 21 jun 2016 @ 16:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - CannesSocial mediaZoekmachineInterview
- 21 jun 2016 @ 16:07
- Sjaak Hoogkamer
MarketingTribune is in Cannes. Wij hebben een exclusief interview met Rik van der Kooi, Corporate Vice President Microsoft Search Advertising, over LinkedIn en de ontwikkeling van zoekmachine marketing.
</p> <p><a data-cke-saved-href='http://www.microsoft.nl/' href='http://www.microsoft.nl/' style='line-height: 1.6em;' target='_blank'><strong>www.microsoft.nl</strong></a></p> <p><a data-cke-saved-href='http://www.linkedin.com/' href='http://www.linkedin.com/' target='_blank'><strong>www.linkedin.com</strong></a></p>
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
- Podimo bereikt 300K betalende leden in Nederland
- Aandacht voor advertenties blijkt sterk platformafhankelijk
- [column] Als je kerstcommercial wordt teruggetrokken omdat je...
- [column] De mooiste tijd van het jaar?
- Management neemt PXR Media over
Laatste Nieuws
- Management neemt PXR Media over19-12-2025
- Aandacht voor advertenties blijkt... 16-12-2025
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

